DANIEL FARISH NAUFAL . SYAFIQ JEEPRY . JEPE' . 18 TAHUN . EX'SMK LIKAS . 35 . STAY GORGEOUS . GREYY . GREEN . SIMPLE . LOVELY . AQUE_APIKZ@YAHOO.COM . TWITTERIANS . FACEBOOKER . BLOGGERIANS ;) HAVE A NICE ENTRY.

Saturday, March 30, 2013

tripple day di KRR ;)






hello semuaa. hahaha :D
hmm entry hari nii biasa'biasa seja. nampak title di atas tu ka ? naa itu la yang aku mau cerita sekarang nii. actually KRR tuu ialah KENNY ROGERS ROASTER. yang aku mau bagitahu sekarang nii aku dah lama resign kerja nii. dah dekat satu bulan dah saya rasa. ada la sebab'sebab tertentu kenapa saya resign. hahaha. tetapi dah nak dekat hujung bulan nii la pulaa manager krr tu panggil saya bekerja hanya tiga hari seja sebab ada triple day. public holiday pulaa time tuu *GOODFRIDAY. so aku macam mahu tidak mahu jaa mau kerja sana balik even tiga hari. tapi fikir punya fikir saya buat keputusan yang saya akan bekerja d krr. kesian la pula manager ku cakap stuff kurang dan takut nanti keadaan akan menjadi sibuk. yaa mmg sibuk time tuu. penat gilerrr. hahaha. first kerja, agak janggal sikit sbb lama suda tidak kerja sana kan. so kena la biasakan diri dulu. tp sekejap jaa pun. member sana pun ramai dah yang kenal so tak payan nak malu'malu lagi la. enjoy juga la dpt kerja kat sana even brp hari ja. ada juga ongkos masuk nanti kan ;))) tidak juga aku kering kalau berjalan nanti. hahahaha. tiga hari bekerja aku rasa mcm tiga minggu jo. lama bangettttt -,- entah kenapa. mmg saya dah taknak kerja begitu lagi kot. hahah taktahu laa. about income lumayan la jugaa. hahaha. cukup'cukup makan org bilang. tapi saya bersyukur laa. apa'apa pun saya akan tetap rindu sama member'member ku yang masih bertahan kerja di krrr tuu. semua pun satu kepala. bhaaa selesai sudaaa ceritaku. Assalamualaikum sahabat kuuuu sekalian ;)

No comments:

Post a Comment