DANIEL FARISH NAUFAL . SYAFIQ JEEPRY . JEPE' . 18 TAHUN . EX'SMK LIKAS . 35 . STAY GORGEOUS . GREYY . GREEN . SIMPLE . LOVELY . AQUE_APIKZ@YAHOO.COM . TWITTERIANS . FACEBOOKER . BLOGGERIANS ;) HAVE A NICE ENTRY.

Tuesday, March 26, 2013

"ORANG BERKENAAN" baca lerrrr

Assalamualaikum wbt,
pertama sekali kenapa tetiba saya tergerak hati nak jenguk blogg kau. saja je nak tengok'tengok apa perubahan yg berlaku. btw, memeng cantik pun blogg mu. hahaa. kreatif la jugaa. bukan mcm sayaa sesimple simplenyaa jo. tapi takpa, saya sukaa. lain kali saya uptodate lagi blogg saya. haha. tapi kan, kau ada post something lahh pasal "ORANG BERKENAAN". cerita pasal saya ke tuu ? haha. honestly agak terasa lahh. siapa lagi gerangan orang berkenaan tu kan. hmmm, lets me explain it to you. I know you want me to explain why this can be happen. don't worry I will ;)

sebenarnya, yaa memang tidak boleh dinafikan lagi time dekat asrama kita rapat sgt itu pun last'last minit kan. tp syukur laa sempat juga ada moment'moment yg kita created kan. happy sgt time tuu org ckp. tapi semenjak kita berpisah suda maklumlah saya kan budak lepasan spm mmg la akan berpisah pun. kita tidak suda mcm duluu. terus terang saya rindu sgt moment kitaa time di asrama tp apa boleh buat. masa sentiasa berputar apa'apa pun boleh terjadi. honestly, saya tidak bermaksud nak abaikan kau sedangkan apa yang kita buat selama ni cukup bermakna bagi kita. tipu la kalau kau ckp tidak bermakna langsung. tapi saya kan suda bagitahu awal'awal lagi yang saya nii jarang nak text,call, or apa'apa laa kalau bukan dari orang itu dulu. jadi kena lah faham pendirian masing'masing kan. saya tak pernah lupakan kau malah saya rasa bertuah dan bersyukur dapat rapat dengan kakak yg terbaik laa yg pernah saya ada. maklumlah orang di sini mana ada kakak. jd saya sgt bersyukur dapat rapat dengan kau even dalam masa yg singkat. jadi jangan lah fikir yang saya tak pernah nak ambil peduli pasal kau. you are my bestest sister as you know. maybe kau akan fikir ini cuma kata'kata manis dr saya dan mulut kata lain hati kata lain. tapi asal kau tau, I MEANT WHAT I SAY. saya harap kita dapat saling memahami each other supaya hubungan kita as brother and sister will stay sampai bila'bila. gilerrr ka tak rindu dengan baby adek nii. asal saya jumpa kau saya berdebar'debar maklumla saya kan pemalu orangnyaa. faham'faham jelahh k ;D jangan lagi nak fikir bukan'bukan pasal saya k. teruskan berdoa untuk saya kerana saya amat memerlukan. semoga berjaya dalam pelajaran. fokus dulu apa yang penting dan saya yakin kakak akn berjaya suatu hari nanti. Insyaallah. apa'apa pun HACKS selalu ada diingatan baby ;) okayy saya dah explain semuanya kan. harap baca tuu emotional sikit baru terasa. hahaha :D hmm setakat nii jelahh k. I miss you too :)

1 comment:

  1. sepaa laa urg b'kenaan tue...msti dya tharu bilaa bacaa ne..HAHA :)

    ReplyDelete